Noticias hasta agosto 2012

Este es el histórico de las Noticias de la Asociación, las noticias más recientes las tenéis en la página de inicio.

TROBADA 2º ANIVERSARI CAN BROS

El passat 22 d'agost varem celebrar el segon any de vida de l'Associació Montserratina Can Bros amb una trobada gratuïta únicament pels 65 socis.
La trobada començà per la tarda amb la projecció dels vídeos i fotos de les activitats realitzades durant l'últim any, mes tard férem la botifarrada amb barra lliure.
Cap a les 22h es va fer un petit discurs de l'evolució de l'Associació i amb les propostes de dos projectes solidaris amb Montserrat, projecte "Pomer" i projecte "Mirador".
Seguidament atorgarem els premis als millors socis, que es van concedir en la categoria de participació pel millor alpinista en Martí, al millor col·laborador pel Isaac i finalment en la categoria de nova promesa pel Moi.
Mes tard continuarem amb el Concurs al millor "Atrapat amb Montserrat", que un any mes s'emportà en Fabra.
Tot plegat una velada estupenda entre amics. Fins l'any que ve!!

ALPES CONQUISTADOS!!!

Cima del Tacul 4.248m

No hay mayor reto que superarse a uno mismo, y en este primer intento de coronar un 4000 nos pusimos nuevamente a prueba en unas condiciones nuevas para nosotros.
La ascensión al MontBlanc Du Tacul de 4.248m, contamos con un hándicap adicional, debíamos aclimatarnos rápidamente a los casi 2.700m de subida del teleférico de la Aiguille Du Midi que nos deja a 3.842m. El caso fue que las colas para coger dicho teleférico nos obligaban a realizar la ruta en 5 horas en lugar de las 7h de las reseñas consultadas, si queríamos coger el teleférico de retorno a Chamonix. Aclaro que esta es la única forma de bajar pues no hay sendero para descender desde este espolón de Aiguille Du Midi.
Sobre las 13h, antes de iniciar el descenso hasta el glaciar a 3.500m, Esther no consiguió superar el mal de altura e iniciamos Martí y David la bajada por una estrecha y afiladísima arista hasta el glaciar a 3.500m. El plan era superar los 750metros de desnivel en una ascenso muy vertical donde el piolet fue indispensable para progresar en algunos tramos. Pusimos un ritmo demoledor y alcanzamos sobre las 16h la cima, no sin antes superar el tramo final con peldaños tallados en hielo y una grimpada mixta grado IV muy delicada . Fue un nuevo momento delicado pero la satisfacción de nuestro primer 4.000 valió mucho la pena, además para nuestro asombro la cima estaba para nosotros solos...gran regalo. Desde allí se podía divisar la ruta que flaquea el Maudit y para alcanzar el MontBlanc.
Bueno una vez plantada nuestra senyera d'Atrapats hicimos una bajada endemoniada para acabar llegando un minuto antes de la salida del último teleférico.
Puedo asegurar que ha sido la ascensión más delicada y más explosiva de las que antes hayamos realizado... y no esperábamos menos.
Pero aún nos quedaban retos por alcanzar en los Alpes.

Cima del Strahlhorn 4.190m

Nuestro segundo reto alpinístico fue la cima del Strahlhorn de 4.190m, con una ruta mucho más larga y cruzando un enorme glaciar con profundas grietas.

En esta ocasión hicimos noche en el Refugio Britannia a 3.030m, previa aproximación el día antes. Refugio muy equipado pero sin parte meteorológico ni agua potable.

Salimos sobre las 6am cuando empezaba a clarear puesto la ruta no estaba muy clara al no estar fitada por los constantes cambios en el glaciar. Primer tramo perdidos en medio de un mar de grietas y pequeña vuelta. Seguidamente tramo de morrena y nueva lengua glaciar donde a ojo calculo que saltamos unos 100 grietas de las que no se alcanzaba a ver el final. Ascenso progresivo con una ligera brisa que a medida que nos acercábamos a la cima se volvió ventisca.

Y nuevamente los Alpes nos obsequiaron con una cima para nosotros solos y nosotros le ofrecimos nuestro emblema Atrapats que ya ondea en esta bonita cumbre.

Ese día solo 14 alpinistas coronaron, tardamos 7h en subir y 8h en bajar hasta Saas Fee donde teníamos el coche. Habíamos subido 1.300m positivos y 2.400m negativos, un palizón que todavía hace más reconfortante el reto alcanzado.

Seguro que volveremos...

Podéis consultar las fotos de ambas ascensiones en la sección expediciones.

NUEVOS SOCIOS EL CALVET

Estos últimos días hemos incorporado a la familia Atrapats a 7 nuevos amigos, Charly, Pedro, Nico, Desirée, Lluis, Amadeo y Cristina, todos vecinos del Calvet en Sant Salvador de Guardiola, Jonathan ya abrió la cuenta hace tiempo.

Todos ellos nos han dado su confianza sin apenas conocernos, por los que quiero agradecer la confianza depositada. Seguro que compartiremos buenos momentos en Montserrat y donde nuestras metas nos lleven. MIL GRACIAS Y UN FUERTE ABRAZO A TODOS.

VIGNEMALE 3.298m ALCANZADO!!!!

Cima del Vignemale

El pasado 27 de julio partimos hacia San Nicolás de Bujaruelo para pasar la noche e iniciar la ascensión al Vignemale al día siguiente. Los 13 integrantes de la expedición dividida en 4 equipos nos reunimos a las 8h en el Refugio de Bujaruelo e iniciamos la ascensión por el valle del rio Ara. Llegamos al refugio de Labaza salvando los primeros 500m sobre las 10:30h, donde paramos para comer algo antes de ascender por la larga y pronunciada ladera que nos acercaría al Corredor de Moskova y donde debemos salvar unos 1.400 metros de desnivel, sobre las 16:30 llegamos al Col Lady Lyster.

Solo nos faltaba bajar hacia el final del Glaciar y afrontar la grimpada final de 150m para llegar a la cima. Las vistas desde el Vignemale eran increíbles, con las nubes en los valles sobresalían las cimas más próximas de los Pirineos, eran las 17:30h. Los 8 miembros de 2 equipos que alcanzamos esta cima nos recreamos en la soledad de esta cima preciosa.

La noche la pasamos en una cueva justo a 50 metros por debajo de la cima, por lo que hicimos el vivac a unos 3.250m, impresionante lugar en fantástica compañía.

El domingo sobre las 7:30 iniciamos el regreso haciendo un nuevo itinerario que nos acerco hasta el Refugio de Baysellance y bajar por Oulettes d'Ossoue, la Cabaña de Lourdes y el Ibon de Bernautara. Finalmente llegamos nuevamente al Refugio de Bujaruelo sobre las 18h.

Increíble ruta pero durísima sobre todo con los 15kg de media por mochila ascendiendo por una pala pronunciadísima para salvar los 2200m de desnivel positivo. Esplendido día donde las nubes hicieron mas liviano el ascenso y nos permitieron contemplar las cimas de los Pirineos en un panorama dantesco. También cabe mencionar el inolvidable vivac a 3.250m. El glaciar espectacular y la ruta de retorno preciosa pero larga unas 10 horas salvando mas de un desnivel positivo. Y sobretodo lo mejor la buena compañía y los grandes amigos con los que compartimos la ruta....

Esperemos que los que no consiguieron alcanzar la cima puedan desquitarse en la próxima expedición.

Consulta las fotos en la sección Expediciones.

Hasta la próxima!!!

CRONICA I FOTOS POSETS 3.375m

Cim del Posets

El cim del Posets va ser una fita important pel equip doncs el desnivell a salvar i la durada total de la ascensió era força exigents, 1.900metres i 10hores de ruta, amb neu tova a partir de mitja ruta. No obstant, aquest cop el petit grup format per Martí, Esther i David amb un ritme molt similar varem aconseguir la fita sense gaire complicacions. Com quasi sempre per aquestes dates a mesura que passava el dia, el temps va passar de sol radiant, a nuvol amb algun floc de neu i fortes rafegues de vent a la cresta final, on mes d'un grup va girar cua per les ventades.

Sortirem el dissabte 9 de juny a les 8h del aparcament d'Espigantosa, a les 9:30h arribarem al refugi Àngel Orús i cap a les 14h férem cim. La tornada amb mes calma, la completarem arribant a les 19h.

Us recomano la ruta doncs l'itinerari es molt distret i espectacular a la cresta final.

Fins la propera!

Ja teniu les fotos penjades a la secció Expedicions.

CRONICA Y FOTOS ANETO 3.404m

En la sufrida cima del Aneto

En esta segunda ascensión al Aneto volvimos a encontrarnos con una climatología muy adversa, pero como buenos aventureros decidimos continuar hasta que nos fuese razonablemente posible.

Pasamos la noche del viernes 18 de mayo en el albergue del Camping Aneto para poder estar a primera hora operativos para iniciar la subida bien temprano y aprovechar nuestra "ventana" de buen tiempo.

Salimos del aparcamiento de la Rencusa sobre las 8am, y todo transcurrió según lo previsto con los crampones calzados hasta lo que creíamos el Portillón Superior. Resultó esta ubicación un grave error, pues era el Portillón Inferior y desde allí esta ruta es poco transitada con lo que tuvimos que abrir pisada hasta el Collado de Coronas, ya con las raquetas puestas. En las condiciones de nieve blanda en la que nos encontramos el desgaste físico y psicológico agotó a gran parte de nosotros. Llegamos al Collado Coronas después de 6 horas de dura travesía. Eran ya las 14h y el tiempo estaba empeorando y el grupo se dividió entre los que decidieron subir hasta la cima y los que por diversos motivos decidieron descender.

La subida final muy fatigados se hizo larga pero finalmente alcanzamos la cima del Aneto sobre las 15h, cuatro fotos bajo un fuerte viento y nevando, y zumbando de regreso. El retorno tuvo sus complicaciones cuando decidimos acortar camino destrepando un fuerte cortado pero quedó en anécdota después de todo lo hecho. Finalmente sobre las 18h llegamos al aparcamiento bajo una fuerte granizada.

La satisfacción no fue completa porque tres miembros no pudieron hacer cima pero todos nos llevamos el recuerdo de haberlo dado todo en un ambiente invernal espectacular.

Esperamos que en la próxima ascensión al Posets el éxito sea completo.

Podéis consultar las fotos en la sección Imágenes

PARTICIPACIO CURSA DEL ALBA

Perfil Cursa del Alba

El passat diumenge 5 socis participaren amb èxit a la mítica Cursa del Alba, que aquest any commemora el seu 25º Aniversari. Els temps dels corredors foren: Albert 2h 47m (pos.150), Miki 2h 55m (pos.203), Esther i David 3h 51m (pos.370-371). També remarquem la gran tasca de Martí al control de Sant Jeroni. Esperem que l'any que be siguem un mes... com diu sempre ma mare...

1ª CRONO-DRECERA ATRAPATS

Corredors i controls a la Taca Blanca

El passat 29 d'abril es va celebrar la 1ª Crono-Drecera Atrapats, que va consistir en pujar el més ràpid possible fins la Taca Blanca sortint del Pujolet per la Drecera. La sortida a les 9am es va fer esgraonada cada 5 minuts i vam participar 10 valents Atrapats.

La prova va tenir l'inconvenient de diversos grups que vam pujar per la Drecera just quan es feia la prova i alguns corredors van tenir que sortejar els excursionistes en la seva pujada.

La nostre enhorabona a tots els participants i controls de la prova per poder dur a terme aquest primera edició de la Crono-Drecera.

El guanyador va ser l'Ivan Fernàndez amb un temps de 8:20s, seguidament us detallem la classificació:

1º Ivan 8:20s
2º Albert 9:31s
3º Eugeni i David 10:00s
5º Oscar 13:03s
6º Martí 14:00s
7º Esther 14:15s
8º Estela i Moi 17:10s
10º Goreti 18:53s

Consulteu el programa i les bases.

Fotos Crono-Drecera.

Fins l'any que ve,

CRONICA RUTA SUD ERMITES MONTSERRAT

Santa Caterina

El passat 31 de març varem completar la totalitat de les Ermites de Montserrat, amb la ruta per la zona de Sant Joan, on varem visitar Sant Jaume, Santa Caterina, Sant Joan i Sant Oñofre, i finalment Santa Magdalena. La ruta la començarem a les 9:30h pel Canal del Pou del Gat, en un dia fantàstic per passejar per Montserrat, cap a les 11:30h a Sant Jaume férem la paradeta per agafar forces, després de la grimpada fins aquí. A les 12:30 finalitzarem la última ermita a Santa Magdalena i pujarem fins al cim amb magnifiques vistes. Abans de retornar pel Monestir alguns intrèpids van pujar a la Gorra Frígia per la ràpida i vertical ferrada. De tornada cap a casa, tots coincidirem a que l'any que ve la tornarem a repetir de ben segur. Consulteu algunes fotos a la secció Imatges

EL FUTUR DE L'ESCALADA A CAN BROS

Els passats 23, 24 i 25 de març la selecció catalana d'escalada sub-16, que porta el Centre de Tecnificació d'Escalada Esportiva de la FEEC (CTTEC), va fer estada a Can Bros. En la seva preparació pels campionats estatals, van estar escalant a la zona del Vermell Xincarró.

Gracies per contar amb nosaltres, va ser un plaer i un honor haver tingut el futur de l'escalada catalana a Can Bros. Molta sort i fins la propera!

BENVINGUT PELUT!

Després de tres llargs i treballats mesos, després de col·locar 100 estaques, fer 120 carros de formigó, clavar 2000 grampillons, fixar 360 metres de malla, fer un estable i un tancat de fusta, molta il·lusió i molta ajuda dels nostres amics, aquest passat dimarts, Pelut va arribar a Can Bros. Només té 5 mesos i això ha fet que els primers dies estigui una mica descol·locat, però amb el nostre afecte i les bones vibracions de Can Bros esperem que molt aviat es trobi a "casa".

Per donar la benvinguda com cal, el diumenge 18 de març farem una jornada de portes obertes per tothom que vulgui pugui venir a veure'l. Tots els qui ens heu acompanyat un cop més per fer aquest somni possible, us convidem a esmorzar amb una jornada lúdica (res de treballar...). I aprofito aquestes línies per agrair a Isaac, Barbara, Pakum, Chuki, Mireia, Martí, Eva, Moisès, Bubu, Miki, Carlos, Javier, Cristina, Buti, Raül, Alex, Armando i Mireia la vostra gran ajuda.

Els qui no pugueu venir no us amoïneu que Pelut us esperara la propera!

CURSOS DE FOTOGRAFIA

En esta nueva iniciativa ofrecemos dos cursos de fotografía, uno de iniciación a la fotografía paisajista y el otro más avanzado sobre "Light painting". Ambos cursos serán llevados a cabo por Diego Yriarte, fotógrafo profesional con más de 20 años de experiencia. Podéis consultar la descripción sobre estos cursos en:  http://lostreselementos.blogspot.com/

Cualquier información adicional o consulta no dudéis en hacérnosla llegar.

SALTO BASE ENCIMA DEL PLATAN

Espectacular secuencia de fotografías, en la espeluznante plataforma de salto base en el Plàtan, encima de la ermita de Sant Antoni. La aproximación a la plataforma de salto, pese a estar equipada con una cadena, ya requiere una dosis alta de valor. Danni se atrevió a llegar hasta dicho punto y quizás algún día...

Échale un ojo a la secuencia aquí.

CRONICA PUJADA "PASSADIS" SANT JERONI

La ruta per fer el cim es va plantejar amb l'ànim de que només els més valents i preparats poguessin ser "dignes" d'arribar i en conseqüència aparèixer per la posteritat al passadís de Can Bros, es per això que sortirem a les 9am de Can Massana i fins les 15h no arribarem a Sant Jeroni.

El mati era el perfecte dia d'hivern fresquet a primera hora i calentet al sol.

Tots començarem molt animats fins al Refugi on férem l'esmorzar. Continuarem "flanquejant" les Agulles pel Coll del Porc i Coll del Miracle. El primer imprevist el tinguérem al coll de Comes on un descuit va fer-nos enfilar per una canal fins la base del Cilindre per desprès tenir-la que desfer al donar-nos compte del nostre error. Després al pas de la Roca Plana dels Llamps, una baixada delicada i equipada amb una corda va aturar-nos quasi 20 minuts abans de arribar al agraït cim del Montgròs. Però la caminada ja estava passant factura a les cames i al cap i de camí a Sant Jeroni pel Portell del Migdia buscarem una escapatòria pels que estaven mes justets. La resta prosseguirem fins donar la volta al Camell per afrontar la última de les pujades fins el concorregut Sant Jeroni. Una mica de sol i algo de teca, i de baixada per la vertical Canal de Sant Jeroni, per acabar de rematar als qui es pensaven que tot ja estava fet.
Be una ruta maquíssima, però massa trencadora tenint que superar tots els colls, puja i baixa, però adient pel nostre objectiu. Un dia que de ben segur molts recordarem com a especial.

Podeu consultar les fotos a la secció de Sortides.

NEVADA A CAN BROS

Aquest passat dimecres nit, 2 de febrer, a començat a nevar i aquest mati ja teníem 4 cm de neu, i encara no ha parat de nevar. Els accessos per la carretera de Can Massana encara estan nets. Fins on arribarà la nevada? ...

PER SANT ESTEVE A SANT JERONI

Sant Jeroni

Un gèlid però solejat dia de Sant Esteve, catorze voluntariosos excursionistes ens varem aplegar per fer la tradicional Pujada a Sant Jeroni. Sortirem de la Vinya Nova sobre les 9am, anàrem guanyant alçada a un bon ritme, i ens alguns moments sota la mirada impassible de cabres salvatges.

El mati comença a 2º però en quan el sol ens agafà la sensació va ser molt més agraïda. Cap a les 11h arribarem a Sant Jeroni on férem l'esmorzar i una mica de solàrium. La tornada pel directe Camí dels Francesos ens retorna al punt de partida cap a la 13h.

Sortida amb molta participació, bon ambient i un perfecte dia d'hivern. Acabem l'any pujant a una gran referencia montserratina, per rebre-li homenatge i confiar en repetir-ho l'any que bé.

Podeu consultar les fotos aquí.

CRONICA I FOTOS RUTA NORD ERMITES MONTSERRAT

Ermita Sant Antoni

El passat 4 desembre, un animat grup de 10 Atrapats varem fer aquesta primera part de la Ruta de les Ermites, les situades mes al nord.

Emprenguérem la marxa cap a les 9:20h i primer visitarem la Trinitat, després Santa Creu i Sant Dimes, més tard esmorzarem a la esplanada de Santa Anna cap a les 11:30h. Un cop respostes les forces i agafat una mica de sol, seguirem per Sant Benet, Sant Salvador i acabarem a la més espectacular a Sant Antoni.

La baixada pel Torrent dels Avellaners també tingué el seu al·licient descendint agafats dels arbres per reduir la força que ens empenyia muntanya avall.

A les 14:15h arribarem a Santa Cecília, on donarem per acabada la ruta.

Èxit amb la planificació, ruta maquíssima, fantàstic dia de tardor i bona conjunció de tot l'equip.

Properament programarem una segona ruta amb la resta de les ermites de la zona de Sant Joan.

Podeu consultar les fotos de la sortida aquí.

2ª RUTA CAN BROS - MONESTIR

El 19 de novembre i per segon any consecutiu varem fer la ruta que uneix Can Bros amb el Monestir de Montserrat. Sortirem sobre les 9:30h amb una densa boira que a mesura que ens apropant a la falda de la muntanya s'anava aixecant donant-nos una espectacular panoràmica.

La ruta que arriba fins a Marganell per tot seguit pujar ben dret cap al GR172 que arriba a Santa Cecília, seguidament encara la part final de pujada fins La Trinitat, supera el Monestir per dalt i baixar per les escales fins la Plaça.

Una vegada allí, aprofitarem la avinentesa per beneir el nostre número de Nadal, 28907, haveure si el nostre esforç e il·lusió té premi aquest any.

Cap a les 17h arribarem al cotxes després d'agafar el camí dels Degotalls on teníem un cotxe esperar-nos.

De la ruta em quedo amb la visita a l'interior de Santa Cecília, la visita a la Cripta del Monestir i el magnific dia que tinguérem al fer la ruta.

Consulteu les fotos de la 2ª Ruta Can Bros-Monestir

LOTERIA NAVIDAD 28907 RENOVAMOS CONFIANZA

Un año más se acerca el sorteo de Navidad donde todos ponemos nuestra ilusión en que la fortuna nos acompañe. Este año renovamos la confianza en nuestro número mágico, la fecha en que pusimos pie en Can Bros. Como ya hicimos el año pasado haremos una ruta Can Bros-Monestir de Montserrat integral por pistas, para bendecir nuestro número ante la Moreneta y pedirle suerte. Próximamente plantearemos el plan de ruta pero os avanzamos que será el 19 de noviembre. Os mantendremos al corriente...

2ª RUTA COVES COLLBATÓ

Interior Cova Freda

El passat diumenge 30 d'octubre varem organitzar la 2ª Ruta Coves de Collbató, "Homenatge Ponis". Per la nostre sorpresa, els camins que uneixen les quatre coves ha estat arranjat últimament el que fa mes fàcil el flanqueig entre elles. La ruta començà cap a la Cova de les Arnes, posteriorment la Cova Gran i finalment la Cova Freda, on ens varem endinsar en les seves galeries, férem el màgic minut de silenci i completarem la volta interior. També poguérem observar algun ratpenat. La Cova del Salnitre la deixàrem per un altre sortida doncs s'ens feia tard. De retorn cap a l'Àrea d'Esplai La Salut celebrarem la gesta amb una garreta, eren vora les 14h. Gran sortida amb gent maca. Consulteu les fotos.

PUJADA NOCTURNA MONESTIR

A la arribada al Monestir

El passat dissabte 27 d'agost varem tornar a repetir amb èxit la nostre inigualable i genuïna Pujada Nocturna.

Aquest any varem sopar a La Fonda de Collbató, tot seguit un corre-bar pel poble i acabarem al ball de la Festa Major, on iniciarem el calentament de la manera mes divertida.

Cap a les 3:30am començarem la pujada, que va ser llarga, però la recompensa del silenci de la nit i la boira matinera descobrint la muntanya be s'ho van valer.

A les 7am arribarem al Monestir amb aquell màgic silenci de primera hora. Seguidament visita obligada a la Moreneta i de tornada a la sortida del Monestir agafant els cotxes i cap al Bar Muntanya de Collbató per fer un merescut i necessari esmorzar.

Gran tasca la dels valents que any rera any s'apunten a aquesta singular activitat, la meva enhorabona i admiració per Eva, Martí, Barbara, Miki, Pele, Esther i David. Consulteu les fotos de la Pujada.

TROBADA 1º ANIVERSARI ASSOCIACIÓ MONTSERRATINA CAN BROS

Sergi recollint el premi al millor soci

El passat 22 d'agost amb motiu del primer aniversari de l'Associació Montserratina Can Bros, varem celebrar una trobada lúdica entre tots els socis.
A la trobada s'hi van aplegar vora 30 socis dels 51 que ja formen l'Associació.
El premi al millor soci 2010-2011, va recaure amb el Sergi i el Marti, tots dos s'ho mereixen per la seva implicació tant en les activitats esportives, com lúdiques i la seva tasca de divulgació del nostre esperit.
El concurs Montserratí ho va guanyar en Fabra, seguit de prop pel Jota, Miki i Sergi.

Gracies a tots els socis per implicar-se amb la nostre tasca i esperem que l'any que be puguem ser-hi molts mes.

ASCENSION AL MULHACEN 3.478m CONSEGUIDA

La última gran fita alpinista d'aquesta temporada, el cim del Mulhacen sostre de la Península Ibèrica, ha estat aconseguit amb èxit el divendres 12 d'agost, per un qualificat grup format per Jose, Teba, Sergi, Esther i David. Després de fer més de 1.000km amb cotxe fins Sierra Nevada, encara varem fer 3 hores de trekking amb 30º de temperatura fins arribar al refugi de Poqueria. L'endemà 12 d'agost sortint a les 8h per arribar al cim del Mulhacen de 3.478m a les 10:30h, on novament varem onejar la bandera d'Atrapats amb Montserrat i ens emocionarem per aquesta gran fita aconseguida. La tornada va ser llarga i dura doncs descendirem fins 2.150m a la Hoya del Portillo on arribarem a les 18h de la tarda sota un sol de justícia. Itinerari amb un paisatge diferent que ens serveix per valorar els nostres macos Pirineus, però on varem tenir grates sorpreses, com la gran quantitat d'aigua on poder proveir-se durant la ruta, avistament de numerosos grups de cabres salvatges i exquisit tracte i servei al refugi.

A partir del setembre planificarem els propers objectius alpinistes. Properament penjarem les fotos de l'ascensió.

BONA ACOLLIDA DEL CINEMA A LA FRESCA

Des de començament d'estiu ja hem projectat tres pel·lícules amb el format Cinema a la Fresca a Can Bros: "127horas", "K2" i la més concorreguda "Bruc. El Desafio".

Si les nits ens acompanyen seguirem programant pel·lícules durant aquest agost i setembre, donat que cada vegada tenen més public les nostres projeccions, com a l'ultima del Bruc on eren prop de 25 persones.

Properament tenim preparades les projeccions: "La Leyenda del Tambor" i "Vertige", en quan trobem un forat les agendarem. Fins aviat!

POSA UNA MORENETA A LA TEVA VIDA

Moreneta en dos tamanys

Durant el mes de juliol fem una promoció perque a ningú li falti una Moreneta prop seu.

Moreneta amb dos tamanys, son de resina i fetes a mà, anti-caigudes i cops.

Promo juliol: Preu Moreneta gran: 30€ Moreneta petita: 10€

RUTA AL COR DE MONTSERRAT: EL MONTGROS

Vista al cim del Montgros

Diumenge 26 de juny, ben de matí sobre les 6:30h, varem iniciar la ruta desde Santa Cecília per anar a trobar la Canal de la Font de la Llum, on varem fem un glop i recuperarem l'alè. Arribat al Portell de Migdia e iniciar el descens varem estar molt a tens al desviament cap al Montgros. Sobre les 8:30h ja érem al cim, on férem un mos, i on el sol ja calentava de valent. Una vegada gaudides les vistes, continuarem el camí fins el Coll del Miracle i des d'aquí fins la Creu Regató, on estratègicament havíem deixat l'altre cotxe. Eren les 11:15h moment de tornar a Can Bros, per prendre una birreta i fer un merescut bany. Consulteu les fotos de la sortida. Fins la propera!

TROBADA ANUAL C.E.4000 PEUS

El juvent refrescant-se a la piscina

Aquest diumenge 19 de juny, el Club Excursionista 4000 peus s'ha aplegat a Can Bros per celebrar la seva trobada anual. Les seccions infantil i juvenil d'aquest Club amb els seus familiars, en total 70 convidats, han gaudit durant tota la jornada de varies activitats preparades pels monitors de la Sargantana. Entre aquests destaquem els circuits d'orientació, el circuit d'aventura, la barra d'equilibri i una espectacular tirolina de 100 metres que ha estat la gran atracció de la trobada.
Ha estat un repte per Can Bros poder oferir un bon servei amb tanta gent i agraïm la confiança dels Albert de la Sargantana per comptar amb nosaltres.

Bona collita de joves excursionistes hem vist en aquesta trobada. Una forta abraçada a tots!!!

ASCENSIÓN AL MONTE PERDIDO CONSEGUIDA

Cima del Monte Perdido

Otra gran cita lograda con éxito rotundo, la cima del Monte Perdido de 3.355 metros fue alcanzada por la totalidad del equipo de ocho alpinistas el domingo 5 de junio. El ascenso se inició por Torla el sábado a primera hora de la tarde para llegar al refugio de Goriz a las 19h, bajo una fina lluvia acompañada de un cielo completamente encapotado. El domingo a las 7:30 iniciamos el ascenso bajo un cielo despejado para alcanzar la cima sobre las 11h. Previamente tuvimos que superar el difícil paso de La Escupidera que tiene el triste récord de accidentes mortales de todo el Pirineo, con más de 70 muertos desde 1968. El retorno se hizo con una tupida niebla que no confundió nuestros pasos hasta el Refugio de Goriz. Desde allí y después de retomar fuerzas descendimos hasta el parking de Torla, eran ya las 19h. Nos quedamos con el recuerdo del imponente ascenso por La Escupidera y de la gran satisfacción por el buen-hacer de todo el grupo. Ya podéis consultar todas las fotos de la ascensión.

ASCENSIÓN AL ANETO CONSEGUIDA

Cima del Aneto

El pasado 14 de mayo, siete preparados alpinistas intentamos coronar la cima del Aneto. Pese a los avances meteorológicos que pronosticaban mal tiempo, nos aventuramos al ascenso del Aneto desde la Besurta. La mañana comenzó soleada, eran las 7:30am y comenzamos la ascensión, pero al cabo de 2 horas de ruta, el tiempo cambio bruscamente y empezó a nevar. El grupo se dividió entre los que seguimos la ascensión y entre los más prudentes que recularon ante el mal pronóstico. Nada más 30 minutos después el cielo volvió a dar un respiro y el sol volvió a lucir el tiempo necesario para llegar al collado de Coronas. Una vez alcanzado este collado la meteo cambio irreversiblemente, empezó a nevar nuevamente y la niebla cubrió todo el panorama, pero la cima estaba muy cerca, y proseguimos la ascensión. Sobre las 14h coronamos el Aneto cuatro de nosotros y emprendimos el descenso sin perder tiempo. Dicho retorno se complicó con la niebla, perdimos el sendero y empezaron los truenos. Aun así no perdimos la calma, recuperamos el sendero de vuelta y llegamos al refugio de la Renclusa sobre las 17:30h. Enhorabuena a los valientes, nuestra bandera de Atrapats ya ondea en el techo de los Pirineos. Consulta las fotos y vídeos de la expedición.

ATRAPATS AL CIM DEL CAVALL BERNAT

Cim del Cavall Bernat

El passat 12 de maig del 2011 un grup de 4 escaladors, Fabra, Cano, Teba i David, varem fer el cim del Cavall Bernat, la més mítica de les agulles de Montserrat. En un dia magnific varem acomplir aquesta fita que tant hem desitjat fer com tot bon montserratí. El nostre emblema Atrapats amb Montserrat ja acompanya a la Moreneta al cim del Cavall Bernat.

TROBADA ESCOLA TABER

Al pas de la Portella

El passat 1 de maig va tenir lloc una trobada dels pares i alumnes de 6º de primaria de la Escola Tàber, per acomiadar el curs escolar. La jornada va començar amb una excursió que s'inicià a Can Massana fins arribar al Refugi Vicenç Barber, superant el delicat pas de la Portella. Una vegada al Refugi, esmorzarem i visitarem el Avenc dels Poetons, per després emprendre la tornada pels Pallers. Després d'aquesta sortideta tots ens desplaçarem a Can Bros on gaudiren d'un bon àpat i una distreta sobretaula.

Un total de 63 comensals, entre pares i alumnes, marquen un nou record difícil de superar. Gracies per la confiança i fins la propera. Consulta algunes de les fotos de la trobada.

YA CONTAMOS CON 12 PLAZAS DE ALOJAMIENTO

Habitación Máscaras

Ya hemos finalizado otra habitación en la planta baja con 3 literas que nos permiten aumentar nuestra capacidad hasta 12 huéspedes. Puedes consultar las fotos de todas las estancias y habitaciones en nuestra sección Instalaciones Can Bros.

CRÒNICA VOLTA INTEGRAL A MONTSERRAT

El passat 2 d'abril, 8 valents varem completar la volta integral a Montserrat resseguint tot el seu perímetre, un total de 28km fets amb 9 hores i uns 1300 metres de desnivell positiu acumulat. Donant la benvinguda a la primavera varem proposar-nos una d'aquelles fites que només els mes preparats poden aconseguir.

La sortida va tenir lloc segons el previst a les 7:15h, després de tenir un parell de retirades d'última hora, els vuit agosarats excursionistes emprenguérem la ruta pel GR-172 fins el camí dels Degollats on arribarem a les 10:30h per fer l'esmorzar. La part mes incòmode de la ruta estava feta.

Seguidament baixant pel camí de la Santa Cova fins l'ermita de la Salut on una birreta ens esperava, a les 13:30 sortíem d'allí amb un sol d'estiu per afrontar la part final del nostre repte. Amb paciència i bon humor tots junts arribarem a les 16h a Can Massana, amb sprint final i tot. Enhorabona a tots els "intrepits", Eva, Martí, Jose, Estela, Raul, Sergi, Esther i David. Ja tenim un altre repte aconseguit pel nostre currículum montserratí. Consulta les fotos de la Volta.

AVISTAMIENTO OVNI

El pasado 17 de marzo nuestra socia nº18 Eva, captó involuntariamente varios ovnis en una instantánea sobre el atardecer en Montserrat, que "casualmente" se ha visto ratificada por otra foto tomada esa misma mañana por otro excursionista. Así pues vamos calentando la próxima noche Ovnis Montserrat.

LA VOLTA AL MONTCAU

Al cim del Montcau

El 26 de febrer ho recordarem per la esplèndida aventura pel Parc de Sant Llorenç del Munt. La sortida es va emprendre segons la previsió horària i prop de les 9:15 varem arribar al Coll d'Estenalles. La primera fita era arribar al Montcau, cosa que vam fer en uns rapits 20 minuts, el següent objectiu va ser la magnifica Cova Simanya on varem fer una exploració del mes interessant. Després de l'exploració i l'esmorzar, varem fer un flanqueig increïble per un camí molt volat, per arribar a una canal que varem desgrimpar amb molta calma, fins i tot el gossos s'ho van haver de rumiar. D'aquí en endavant seguint la ruta del GR ens varem despistar en algun creuament i va fer que la volta prevista fos mes gran. Finalment cap a les 14:15 varem finalitzar la volta amb la satisfacció de haver fet una sortida diferent i sobretot molt intrèpida. Segur que hi tornarem per buscar mes aventures. Consulta les fotos de la sortida.

CRONICA DELS FRARES ENCANTATS

El passat diumenge 6 de febrer varem completar la ruta equipada dels Frares Encantats. Per alguns dels integrants va ser el primer contacte amb un itinerari d'aquestes característiques, amb punts equipats amb cordes i cadenes per superar desnivells insalvables de un altre manera. El dia va ser molt apte per fer muntanya i tots 5 varem quedar encantats amb els racons que travessa la ruta on també observarem la presencia de les nostres amigues les cabres. Tota la ruta amb esmorzar a sobre de l'agulla el Bacallà amb menys de 4 hores. Molt recomanable pels que vulguin conèixer un altre manera de gaudir de Montserrat. Accedeix a les fotos de la sortida.

ASCENSION AL MATAGALLS

Este pasado 16 de enero un pequeño grupo hicimos el cim del Matagalls, un clásico que nos quedaba por coronar. La salida discurrió según lo previsto, llegamos a CollFormic sobre las 10h, más tarde de lo previsto pero alguno se le pegaron las sábanas. La ascensión se hizo por una marcada y transitada senda que se asciende sin problemas, eso si superando casi 700 metros de desnivel hasta alcanzar la cima de 1.697metros, coronada por una gran cruz homenaje a Jacint Verdaguer. En la cima pudimos confirmar lo que nos habían dicho, y realmente se tiene unas vistas increíbles tanto de los Pirineos como de la provincia de Barcelona, eso si azota el viento desapaciblemente. De regreso pasamos por la Font de la Rosa para reponer fuerzas y retornamos bajo un sol radiante, para estar en Can Bros sobre las 14h. Échale un ojo a las fotos.

DOMINGO 26 PUJADA A SANT JERONI

El pasado 26 de diciembre, nuestra intrépida propuesta tuvo una excelente aceptación pese a ser Sant Esteve y a sufrir unas gélidas temperaturas. Como Martí definió, esta salida es nuestra particular "San Silvestre".

La ruta se inició a 6º bajo cero en la Vinya Nova sobre las 9h, con una muy buena predisposición por parte de los 11 osados excursionistas. La ruta muy poco transitada, nos fascinó por su inquietante silencio y el excelente estado del sendero, y con una moderada subida en cerca de 2 horas conseguimos alcanzar nuestro objetivo. Sobre las 11h llegados a Sant Jeroni, lo primero que hicimos fue izar nuestras senyera Atrapats. El mirador nos regaló unas bonitas vistas de los Pirineos nevados en el norte y el mar por el este. Todo ello con un cálido sol y una ausencia de viento que hizo el desayuno un bonito premio a nuestro esfuerzo.

El retorno también muy rápido en cerca de 1h 30 minutos por el directo Camí del Francesos regresamos hasta la Vinya Nova cerca de la 13:30h.

Recomendable ruta para alcanzar Sant Jeroni que probablemente perpetuemos como una "clásica" para estas fechas.

Consulta las fotos...

SORTIDA CAN BROS - MONESTIR DE MONTSERRAT

Com m'agrada dir sovint "Res succeïx per casualitat", i aquesta sortida m'ho tornar a confirmar. La ruta la varem completar l'Esther i un servidor, en David, però curiosament varem tenir uns escuders de luxe, doncs la primera part de la sortida fins a arribar a la carretera que va al Monestir ens van acompanyar una parella de genets i un parell de ciclistes que varem voler participar d'aquesta sortida d'una manera especial.

Era la segona vegada que intentàvem l'objectiu d'arribar fins el Monestir i aquest cop vam complir.

Sortirem de Can Bros ja esmorzats a les 10h, agafarem el camí "nou" fins a Marganell amb algun pas delicat pels cavalls. De Marganell fins la carretera encara acompanyats pels nostres curiosos acompanyants. I una vegada allà anàrem a trobar el GR172 fins la ermita de Sant Benet, on dinarem cap a les 14h. Després de dinar afrontarem la última pujada fins a la Santíssima Trinitat i desde aquest punt ja tot de baixada fins anar a trobar el Pas del Francès i seguir per les escales fins el Monestir. Una vegada al Monestir ja fent-se fosc, visitarem a la Moreneta, beneïrem el número i gaudirem del moment. Després de fer els deures agafarem el camí dels Degollats fins el cotxe de suport, on arribarem sobre les 17h.

Prenem aquesta data com a referencia per tornar-la a fer l'any que be.

ALCANZADOS LOS 500 VISITANTES Y LAS 5000 VISITAS

Esta web ha alcanzado los 500 usuarios de 11 países distintos, desde que se publicó por primera vez el 25 de agosto. Cada día ha ido aumentando esta cifra, hasta los 541 actuales.

Seguiremos trabajando para darnos a conocer, gracias a todos por vuestra confianza.

Récord de nuevos visitantes: 29 de septiembre, 14 nuevos.
Récord de visitas: 26 de agosto, 264 consultas.

CIM DEL BASTIMENTS CORONAT

Aquest diumenge 21 la expedició formada per Esther, Fabra, Cano, Miguel, Roger, Sergi i David va aconseguir coronar el cim del Bastiments de 2.881 metres. Segons els meteoròlegs tot feia pensar que tindríem una difícil ascensió per aconseguir el nostre objectiu. Peró com l'experiència ens ha demostrat es millor fer les previsions meteorològiques un mateix, agafants varies previsions i contrastar-les abans de suspendre una sortida. Aixi dons arribant a Vic ja ens varem adonar que el mati ens donaria un respir per fer cim. La pujada va transcorre amb un sol ben maco i amb uns 5cm de neu pols, no va fer falta portar ni crampons ni raquetes. Cap a la 13:30h vam arribar al cim, que ens va regalar unes esplèndides vistes. De tornada a mig hora d'arribar al punt d'inici va començar una suau nevada que va ser com si la muntanya estigues plorant la nostre marxa. Enhorabona als valents que van formar la expedició i els esperem a la propera. Podeu consultar fotos de la expedició.

ATRAPATS ESTUVO EN LA V MONTSERRAT NORD

El pasado domingo 7 de noviembre tuvo lugar la V Montserrat Nord, cursa que partiendo desde Monistrol sube hasta alcanzar Sant Jeroni superando un desnivel de 1100 metros. Nuestro socio Albert estuvo representándonos en nuestra primera participación como Associació. Felicidades por la iniciativa y el excelente resultado obtenido completando la prueba en menos de 3 horas.

CRONICA DE HALLOWEEN: EL MIEDO LLAMA A LA PUERTA

La noche del domingo 31 de octubre tuvo lugar en Can Bros la velada "Halloween, el miedo llama a la puerta".

Sin lugar a duda todos recordaremos esta noche porque fue un evento totalmente diferente a cualquier otro celebrado anteriormente.

Unas 26 almas, de las que 10 eran vecinos de Cal Esteve, nos reunimos para disfrutar del planning programado.

El estreno de nuestra nueva zona exterior dentro de la carpa de invierno, no pudo tener mejor inauguración. El ambiente fue excelente, y casi la totalidad de los asistentes vinieron disfrazados. Los motivos de los disfraces fueron todos tétricos, desde las brujitas, los sepultureros o los muertos vivientes, vaya que nadie se disfrazo de campanilla, me imagino porque todos eran conscientes que esa noche se iba a librar una gran batalla en la gymkhana.

Después de la película y cenar animadamente, sobre la medianoche comenzamos la gymkhana, que tuvo muchas sorpresas terroríficas, desde el sepulturero oculto en un armario, la bodega con sus velitas dando un ambiente místico y como no la prueba final en el bosque con un loco con motosierra haciendo correr a los grupos. Las pruebas se prolongaron casi hasta las 3am.

Todos los participantes se dieron por satisfechos con la animada noche vivida que seguro dará pie a muchas conversaciones y venganzas personales.

Esperamos poder seguir ofreciendo actividades diferentes a todos nuestros socios en próximas citas, gracias a todos por vuestra colaboración.

He colgado algunas fotos, si alguien tiene alguna otra que me la haga llegar y la publicaremos también.

Hasta la próxima!!

CRONICA RUTA DE LES COVES DE COLLBATO

El passat dissabte 23 d'octubre varem completar la ruta de les Coves de Collbató, coincidint amb l'homenatge pòstum que Collbató va oferir a un dels seus personatges més estimats, en Ponis.

En Josep Matalonga, Ponis, era guia de la Cova del Salnitre i un gran amant de la muntanya de Montserrat, parlar amb ell era parlar amb el passat, era millor que accedir al google per buscar informació, tants anys de feina al servei de la muntanya va fer que recopiles moltíssima informació sobre qualsevol cossa que tenia a veure amb Montserrat. Això afegit amb el seu magnífic caràcter i exquisit tracte el feien una persona digne de conèixer.

En memòria seva varem fer una ruta circular per les Coves de Collbató començant l'itinerari vora les 17h a la plaça de l'Església.

Primer arribarem fàcilment a la cova de les Abelles o d'Arnes de 18 metres transitables, on abans hi ha viure algun pagès i s'hi conserven alguns elements. Seguidament intuint un caminet varem baixar fins al torrent de la Salut fins anar a trobar el camí de la cova Gran amb 38 metres també accessibles, on s'ha trobat moltes restes arqueològiques. El següent pas va ser resseguir un corriol enganxat a la muntanya, per cert bastant atlètic, fins arribar-nos a la cova Freda amb 150m. En aquesta cova varem fer un circuit interior molt valent que va ser la perla de la sortida on inclús vam poder veure algun ratpenat. Al sortir de la Freda com ja era una mica tard, vam decidir tornar al poble baixant a la carretera fins la ermita de la Salut i desde allí tornada a l'Església. Tots els participants van coincidir a dir que havia estat una experiència inolvidable... gracies Ponis, no t'oblidarem mai.

Per veure les fotos accedeix Sortides

PRIMERA NOCHE OVNIS MONTSERRAT DESDE CAN BROS

Este pasado 11 de octubre se celebró la primera noche Ovnis Montserrat en Can Bros. Éxito de asistencia a la cena con el pase de vídeos ufológicos donde se congregaron unas 30 personas. La cena discurrió entre plato y plato, comentando los vídeos y echando algunas risas también. La lástima fue que justo sobre las 23:30h cuando estábamos a punto de partir hacia el lugar de concentración en Montserrat, la lluvia hizo acto de presencia y pese a que nos desplazamos al punto en cuestión fue imposible el poder realizar avistamientos ni contar con los curiosos discursos del Sr. Grifols. Esperemos que el próximo 11 tengamos mejor suerte y podemos finalizar el encuentro observando el manto de estrellas y sus visitantes. Hasta la próxima pues!

CRONICA DE LA ASCENSION AL CANIGO

Ascensión conseguida! enhorabuena a los 13 aventureros que pese a las malísimas previsiones del tiempo, nos hicimos nuestras 3+1 horas en coche hasta iniciar el ascenso al Canigó. Partiendo a las 6:30 de Can Bros llegamos sobre las 8:15h a Puigcerdá donde desayunamos y comentamos nuestras primeras sensaciones sobre el espeso manto de nubes que cubrían extensamente el cielo. Sobre las 10:30 llegamos a Villerac donde iniciamos una tortuosa pista forestal de 23km hasta llegar a las cercanías del Refugio de Cortalets ya con un sol radiante, que aguardaba nuestro ascenso. En poco más de 1h 40minutos llegamos a la cima del Canigó donde tuvimos la grata sorpresa de encontrarnos con un numeroso grupo de catalano-franceses que celebraban la publicación de un libro sobre el Canigó. Nos deleitaron con varias canciones míticas como l'Estaca en un ambiente marcadamente reivindicativo de la identidad catalana, da igual que residamos en España o en Francia, el sentimiento va mas allá de las fronteras impuestas. Después de esta grata sorpresa en la cima, almuerzo, fotos e iniciamos el descenso en dos grupos, uno deshaciendo el camino y el otro dando un rodeo por la cresta contigua. Nos reencontramos en el punto de partida en Cortalets y pa casa. Echalé un ojo a las fotos de las expedición.

CRONICA SORTIDA ROCA FORADADA

Aquest passat 2 d'octubre, varem fer la sortida organitzada fins la Roca Foradada iniciant l'excursió a Can Maçana. Finalment varem ser una dotzena de excursionistes els que ens vam trobar per fer-la. Encara que durant tot el matí va estar la boira present, vam aconseguir de trobar la Roca Foradada i arribar fins el forat que la caracteritza.

Els moments més entranyables va ser a la pujada i baixada desde la Roca Foradada on varem presenciar molts estils "d'escalada".

De tornada algun dels excursionistes va agafar un bon grapat de mollerics.

CRONICA COSTELLADA FAMILIAR BTTRUS IGUALADA

Adjunto comentari de la web dels BTTRUS:

Un èxit de convocatòria va ajuntar vora 40 persones entre adults i menuts a la 1ª Costellada en família dels BTTRUS. Ens trobem tots al Canaletes a les 13:00 i ens dirigim en caravana cap a Can Bros. El lloc és genial per fer costellades i trobades de colles i reunions en família i es troba a mig camí entre Igualada i Manresa per Can Maçana. Sobretot els nens s'ho varen passar bomba jugant a la natura, a futbol i a ping pong, els bttrus ràpidament vam treure temes de conversa habituals tot esperant a veure la Fórmula 1 en la pantalla gegant de Can Bros i les dones ja se sap... posant-nos verds i rient de les nostres manies beteteres i xerrar de tot. El primer plat va constar d'un pica pica amb una mica de tot, embotits, formatges, patés, torrades, amanides i algun delicatessen, de 2on; carns a la brasa a dojo i patates al caliu, postres, cafès, xupitos i demés... Molta quantitat i molt bo pel que volem agrair i felicitar al David de Can Bros la feina feta i el tracte rebut. En acabar, la sobretaula es va allargar, la mainada no va parar de jugar ni un minut, es va jugar un mini campionat de ping pong, quatre xuts a porta "sense lamentar incidents" i tots cap a casa contents com uns mussols. De ven segur que la 2ª costellada tornarà a ser un èxit total, amb gent com aquesta val molt la pena. VISCA ELS BTTRUS !

Accediu aquí per veure les fotos de la Costellada.

COMPROMISO DE DANI MATEO

Nuestro socio Moi estuvo en "Se lo que hicisteis" y después de su paso por el programa este pasado 3 de septiembre, Moi ha conseguido entregar nuestra camiseta de "Atrapats amb Montserrat" a Dani Mateo. Muy cordialmente Dani la ha aceptado con mucha ilusión y tras conocer nuestro proyecto se ha comprometido a ponérsela en algún próximo sketch. Enhorabuena Moisés eres un crack! Y gracias Dani contamos contigo...

CRONICA SORTIDA ERMITES MONTSERRAT

La ruta de las ermitas fue espléndida como esperábamos, pero además contamos con la grata sorpresa de observar las mejoras de limpieza en el  acceso y la eliminación de vegetación en las más inaccesibles.

Los participantes en esta ocasión fueron: Roger, Sergi, Toni, Esther y David.

Todos quedamos de acuerdo en una próxima ruta donde completar el resto de ermitas que no alcanzamos a visitar.

Para la segunda parte de esta excelente ruta, de las mejores en Montserrat, esperamos contar con todos aquellos que se quieran aventurar, os mantendremos en contacto.

Adjunto algunas de las fotos de la ruta, el resto como siempre lo podréis ver en el grupo de Facebook, Atrapats amb Montserrat.

CAN BROS INCORPORA A NINO

Nino en las manos de Esther

Os presentamos a nuestro nuevo guardián de Can Bros, ahora hace mucha gracia pero cuando alcance los 60kg a ver quien se ríe. Este mastín del pirineo cubrirá el vació que nos dejo Nina nuestra husky. Quieres más fotos...

PRIMEROS HUESPEDES CAN BROS

Eeke y Johan, holandeses

Así es, nuestros primeros huéspedes ya han dormido en Can Bros, fue el pasado martes 28. Ambos holandeses y de paso por esta zona, preguntaron por alojamiento en la Asociación de Vecinos de Cal Esteve que nos los remitieron, y nosotros cortésmente les ofrecimos nuestros servicios. Llegaron sobre las 21h, se acomodaron en la habitación Hispania, cenaron en nuestro jardín y les servimos el desayuno al día siguiente.

Conocedores de que eran nuestros primeros huéspedes pedimos sus valoraciones sinceras que fueron excelentes una vez escuchados sus comentarios y corroborados con la fantástica propina que nos dejaron. Aquí os adjunto esta foto que ya forma parte de la historia de Can Bros. Un fuerte abrazo para los dos sois la mejor pareja que nos podía haber tocado para estrenar el alojamiento, seguro que nos darán mucha suerte, la misma que les deseamos a ambos.

PUJADA NOCTURA MONTSERRAT

Avistando el Monasterio

Os detallo una breve crónica de la Pujada Nocturna.

Los participantes fueron Bárbara, Eva, Martí, Miki, Alberto, Esther y David.

Según nuestras previsiones cenamos en Can Bros para después desplazarnos hasta la Fiesta Mayor de Collbató, donde demoramos la salida hasta el final del "baile" pues entramos en sintonía con el buen ambiente que se ofrecía.

Después de mucho posponerlo el grupo de las chicas tomó la iniciativa y partieron sobre las 4am y el de los chicos sobre las 5am, para encontrarnos en la Pedra Blanca donde cogimos aire después de la subidita. Los chicos para recuperar tiempo perdido fuimos por la Drecera, circunstancia que aún tuvo más gracia.

Nuestra marcha hacia el Monasterio aunque con un ritmo propio de nuestro estado etílico avanzó con convicción para llegar sobre las 7:30 por Sant Miquel cuando ya amanecía y avistando el Monasterio con el redoble de las campanas anunciando los laudes. Al llegar al Monasterio hicimos la recomendable visita a la Morentera y encendimos algunas velas para pedir por nuestros deseos.

De regreso por los Degollats cogimos los autos "estratégicamente" aparcados para un plácido retorno. Acabamos en el Bar Muntanya haciendo las últimas risas y desayunando merecidamente después de alcanzar nuestro objetivo.

El resto de fotos las podréis ver en el grupo Atrapats amb Montserrat de Facebook, cuando Alberto nuestro reportero oficial nos las haga llegar.

FAMILIAR INAUGURACION EN CAN BROS

El pasado 22 de agosto se celebró la inauguración de Can Bros con una treintena de ilustres personajes que pasaron un ameno domingo de agosto. Excusamos a aquellos que no pudieron venir en tan delicadas fechas, y esperamos tenerlos pronto por Can Bros. Os avanzo algunas fotos aunque el resto las podreis ver en nuestro grupo de Facebook "Atrapats amb Montserrat".

Hacedme llegar vuestras fotos y las publicaremos también.

CARPA I BARRA APUNT PER L'ESTRENA

El pasado viernes 20 "in extremis" conseguimos montar la carpa que solo teníamos en nuestro pensamiento y la hicimos realidad. Gracias al excelente trabajo de nuestros "ingenieros".

INAUGURACIO ASSOCIACIO MONTSERRATINA CAN BROS

PLANNING
Nos complace anunciaros la inauguración de nuestra actividad el próximo domingo 22 de agosto. Para empezar como se debe os invitamos a visitarnos y disfrutar de la primera butifarrada Can Bros.